ridtur med mamma!

hejsan!
sorry att jag inte har skrivit på ett tag men jag hade inte riktigt tid efter som att det är så fint ute o.s.v.
aja, nu är jah hemma eftre en rolig och uppfriskande ridtur, det var super kul.
vi red på islandshästar och vi red i ca 2 timmar och detta är någonting jag kan rekomendera till alla!
här är lite bilder...

det här var när vi ryktade innan ridturen :D


och nu skulle vi sitta upp i sadeln och det gick sådär.... XD


och vi red mycket i skogen och det var super mysigt, men myggen var
inte lika mysiga....


det var första gången jag red själv och det gick faktiskt super bra!!!
Jag kanske ska börja rida där men det är inte bestämt.. :)

/Linn.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej Linn! :)

du är utmanad till att skriva 6 sanningar om dej själv :)

gå in på min blogg för att veta mer:



http://mostofnatalies.blogg.se/2010/july/-.html#comment



Ha de bra ! <33 Pusshej!

2010-07-07 @ 22:40:53
URL: http://mostofnatalies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0